Ova stranica je dizajnirana kako bi odgovorila na najčešća pitanja naših klijenata u vezi usluga čišćenja koje nudi KaDom. Ovdje ćete pronaći jasne i precizne odgovore koji će vam pomoći da bolje razumijete našu profesionalnost, pažnju na detalje i posvećenost zadovoljstvu klijenata. Također, provjerite svjedočanstva naših bivših klijenata kako biste stekli dojam o našoj stručnosti.

Koje vrste usluga čišćenja nudite?

Nudimo usluge čišćenja za kućanstva, komercijalne prostore i dubinsko čišćenje prilagođene vašim potrebama.

 

Koja je vaša zona djelovanja?

Naše usluge čišćenja nudimo prvenstveno u regiji Zadar i Šibenik.

 

Imate li svjedočanstva klijenata?

Da, primili smo mnoge pozitivne komentare zadovoljnih klijenata koje možete pregledati na našoj web stranici.

 

Nudite li ekološke usluge čišćenja?

Da, koristimo ekološke i okolišu prijateljske proizvode za čišćenje kada je to moguće.

 

Kako mogu platiti vaše usluge?

Prihvaćamo nekoliko načina plaćanja, uključujući kreditne kartice i bankovne transfere.

Kako jamčite kvalitetu vaše usluge?

Ističemo se profesionalnošću i pažnjom na detalje, osiguravajući da svaki zadatak bude obavljen pažljivo i temeljito.

 

Kako mogu dobiti ponudu?

Možete nas direktno kontaktirati putem našeg kontakt obrasca ili telefonski za prilagođenu procjenu.

 

Koja su vaša radna vremena?

Dostupni smo od ponedjeljka do petka od 8:00 do 18:00. Slobodno nas kontaktirajte izvan ovih sati ako je potrebno.

 

Prihvaćate li rezervacije u posljednji trenutak?

Trudit ćemo se prihvatiti rezervacije u posljednji trenutak, ali to ovisi o našoj dostupnosti.

 

Nudite li pakete za redovite usluge?

Da, nudimo pakete prilagođene klijentima kojima su potrebne redovite usluge čišćenja.