
Ova stranica je dizajnirana kako bi odgovorila na najčešća pitanja naših klijenata u vezi usluga čišćenja koje nudi KaDom. Ovdje ćete pronaći jasne i precizne odgovore koji će vam pomoći da bolje razumijete našu profesionalnost, pažnju na detalje i posvećenost zadovoljstvu klijenata. Također, provjerite svjedočanstva naših bivših klijenata kako biste stekli dojam o našoj stručnosti.
Koje vrste usluga čišćenja nudite?
Nudimo usluge čišćenja za kućanstva, komercijalne prostore i dubinsko čišćenje prilagođene vašim potrebama.
Koja je vaša zona djelovanja?
Naše usluge čišćenja nudimo prvenstveno u regiji Zadar i Šibenik.
Imate li svjedočanstva klijenata?
Da, primili smo mnoge pozitivne komentare zadovoljnih klijenata koje možete pregledati na našoj web stranici.
Nudite li ekološke usluge čišćenja?
Da, koristimo ekološke i okolišu prijateljske proizvode za čišćenje kada je to moguće.
Kako mogu platiti vaše usluge?
Prihvaćamo nekoliko načina plaćanja, uključujući kreditne kartice i bankovne transfere.
Kako jamčite kvalitetu vaše usluge?
Ističemo se profesionalnošću i pažnjom na detalje, osiguravajući da svaki zadatak bude obavljen pažljivo i temeljito.
Kako mogu dobiti ponudu?
Možete nas direktno kontaktirati putem našeg kontakt obrasca ili telefonski za prilagođenu procjenu.
Koja su vaša radna vremena?
Dostupni smo od ponedjeljka do petka od 8:00 do 18:00. Slobodno nas kontaktirajte izvan ovih sati ako je potrebno.
Prihvaćate li rezervacije u posljednji trenutak?
Trudit ćemo se prihvatiti rezervacije u posljednji trenutak, ali to ovisi o našoj dostupnosti.
Nudite li pakete za redovite usluge?
Da, nudimo pakete prilagođene klijentima kojima su potrebne redovite usluge čišćenja.